Денсаулық сақтау саласындағы сапаны аккредиттеу орталығы

2023 жылғы 27 наурыздан 2023 жылғы 31 наурыз аралығында ACQH Аккредиттеу орталығы Денсаулық сақтау саласындағы сыртқы кешенді бағалау сарапшыларын оқытуды жүргізді. Болашақ сарапшылар аккредиттеудің жаңартылған стандарттарымен, сондай-ақ бағалаудың үздік әдістері және техникаларымен танысты.
Практикалық сабақтар (трейсерлер) UMC Корпоративтік қорының базасында өткізілді, онда тыңдаушылар трейсер мен сауалнама әдістемелерімен, сондай-ақ аккредиттеу стандарттарын іс жүзінде енгізумен танысты. UMC корпоративтік қоры медициналық көмектің сапасы мен қауіпсіздігі стандарттарының талаптарын сақтау мәселелеріне, оның ішінде сапаны тұрақты жетілдіру әдістемелерін пайдалану, әлемнің жетекші медициналық ұйымдарында медициналық персоналдың біліктілігін арттыру және пациентке бағытталған медициналық көмек көрсету жүйесін енгізу жолымен ерекше назар аударады. Практикалық сабақтар UMC Сапа менеджменті департаментімен бірлесіп өткізілді. Оқуға үміткерлерді іріктеу екі кезеңде өтті – тестілеу және комиссиямен әңгімелесу (психологты қоса алғанда). Келесі кезең тағылымдама кезеңі болады (бағалау құқығынсыз аккредиттеуге өту). ACQH Аккредиттеу орталығының оқу бағдарламасы денсаулық сақтаудағы сапа жөніндегі халықаралық қоғаммен (The International Society for Quality in Health Care – ISQua) аккредиттелген, бұл оқыту процестерінің әлемдік талаптарға сәйкестігін растайды.
Сондай-ақ, ACQH Аккредиттеу орталығы Еуразиялық білім беру және денсаулық сақтау сапасын аккредиттеу және қамтамасыз ету орталығы (ECAQA) өткізетін қосымша білім беру ұйымдарын институционалдық аккредиттеу (үздіксіз кәсіби даму) стандарттарына сәйкестігіне бағалаудан өтті және академиялық мобильділік бойынша Болон процесі орталығының тізіліміне енгізілді.
Сонымен қатар, Аккредиттеу орталығы ҚР Денсаулық сақтау министрлігімен Қазақстан Республикасының аумағындағы медициналық ұйымдардың қызметкерлерін аккредиттеу мәселелеріне оқыту тұрғысынан аккредиттелген.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *